12 + 1 tanács a fenntartható kommunikációért
Hogyan robbanjunk be a köztudatba?
A Fényrobbantók csapatának posztja
- Légy nagyhangú, mint iskolánk 11.B osztálya
- Mutass valódi érdeklődést a fenntartható élet iránt
- Nevezz be egy olyan különleges vetélkedőbe , mint az Energy Factory
- Juss be a legjobb 12 csapat közé a döntőbe, avagy kampányolj egy hétig masszívan, hogy mindenki lássa a fenntarthatósággal kapcsolatos kommunikációban a te csapatod verhetetlen
- Mindig figyelj és hallgass a mentorodra, hidd el Ő tudja igazán mi az, hogy projekt
- Hiába vagy diák, bátran keresd fel a helyi mértékadó médiákat és győzd meg őket a projekted fontosságáról, ha ez sikerült, akkor
- Készíts riportokat, műsorokat a fenntartható jövőről, szerepelj a helyi médiában, aztán dőlj hátra
- Majd, lódulj neki újra, és a fair play jegyében segítsd a versenyben lévő csapatok kommunikációját, avagy legyen a te csapatod a 2015. Energy Factory belső promótere
- Keress egy “sztárt”, aki hiteles a témádban, készíts vele egy világraszólóan szuper interjút és döbbenj meg azon, hogy mekkora népszerűségre tesz szert a riport a közösségi médiában
- Készülj fel, hogy meglepően izgatott lesz a csapatod a díjátadón
- Ugrálj, örülj, fél lábon szökdécselj, amikor Gerendai Károlytól a Sziget Fesztivál alapítóját átveszitek a legjobban kommunikált projekt különdíját!
- Dőlj hára és mosolyogj és mosolyogj és mosolyogj….fogadd a gratulációkat!
+ 1. Maradj továbbra is elkötelezett, hirdesd ki a következő célod: mindenkit arra biztatni, hogy jövőre nevezzen be az Eneregy Factoryba, mert MEGÉRI! Hiszen bárki berobbanhat a köztudatba!
(Szerző: Bozó Bendegúz és a Fényrobbantók)